| Mileda Gliwice Polska |
wysłano: 10:12,24 listopad 2009
Hurrra! Nareszcie mi się udało tutaj wejść. Bardzo się cieszę, że znowu mogę mieć kontakt z Tobą Halszko.
Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie i cieplutko. Buziaki i miłego dnia. |
| Odpowiedz na ten komentarz |
| Halszka Naperville USA |
![]() |
wysłano: 7:37,27 listopad 2009
Witaj Miledo!!! Tak bardzo sie ciesze, ze wreszcie sie udalo:-) Wciaz pracujemy nad tym logowaniem, bo troszke to zbyt trudne, ale najwazniejsze, ze jestes:-))
|
| Odpowiedz na ten komentarz |
| roksanna zwierzyn Polska |
wysłano: 13:52,24 listopad 2009
Czasem naprawdę dziwne jesteśmy...Gdy chwalę u innej ,że ma fajną jakąś rzecz to od razu słyszę..."eee to takie sobie, stare już"... Wolimy narzekać..na wszystko, a swoje mniejsze lub większe sukscesy chowamy w swoich torebkach przed oczami innych kobiet. Na szczęście mamy przyjaciólki, które w szczęściu i nieszczęściu stoją za nami murem. Bo w kobietach jest siła i nie ma takiego drugiego wsparcia jaką od nich możemy dostać. Ich sukcesy mobilizują nas by tak jak one piąć się w górę , a niepowodzenia dodają sił by pomóc tej drugiej..Bo jesteśmy przecież takie same choć różne...Wystarczy lubić...siebie i innych. Zawiść to siłą destrukcyjna , zazdrość, która nikomu nie jest obca może byc konstruktywna. Tak dziwne jesteśmy, gdy patrzymy na życie innych i myślimy one to mają lepiej, fajnie...dobrze...i nie myslimy co zrobić byśmy o swoim tak pomyślały...tylko czekamy na ich potknięcie.
__________________ roksanna |
| Odpowiedz na ten komentarz |
| Halszka Naperville USA |
![]() |
wysłano: 7:40,27 listopad 2009
Dokładnie tak. Są takie, z którymi można w ogień i to jest bardzo, bardzo mobilizujące. Niestety wciąż obrywamy i wciąż kobiety nie mogą wybrać wyborów, bo przeciwko nim głosują właśnie kobiety... A przecież w nas kobietach jest tyle siły i ciepła, dlaczego nie wspierać się wzajemnie, dlaczego?
|
| Odpowiedz na ten komentarz |
| nymphaea Katowice Polska |
![]() |
wysłano: 21:24,7 grudzień 2009
hm. Myślę, że nie umiemy przyjmowć komplementów, gdyż nie chcemy wyjść na snobki i zadufane w sobie pannice. Oczywiście tak nie jest, ale wydaje nam się, że lepiej zaprzeczyć albo napomknąć coś pod nosem niż przyznać racje, że faktycznie ta nową spódnica jest genialna i świetnie się w niej czuję. Trudno nazwać to skromnością, ale fałszywa skromność to też nie to. Pozdrawiam!
|
|
| Odpowiedz na ten komentarz |
| Halszka Naperville USA |
![]() |
wysłano: 2:43,13 grudzień 2009
Coś rzeczywiście w tym jest. Takie przyznanie się do siebie samej i tego, że dobrze się czuję w tych właśnie dżinsach jest objawem wewnętrznej wolności... Niektórzy nigdy do niej nie dojrzewają. Pozdrawiam serdecznie i cieszę się, że Cię widzę w gronie moich znajomych. W końcu to przez Ciebie (czytaj dzięki Tobie) zaczęłam pisać:-)) Pozdrawiam serdecznie:-)
|
||
| Odpowiedz na ten komentarz |
| lisek Hannover Niemcy |
wysłano: 21:3,24 listopad 2009
To nie jest winny ani komunizm ani kapitalizm. Winne jestesmy same.Ciagle walczymy o pierwsze miejsce w stadzie. Gdy ktos jest w potrzebie, to pomagamy. Mozemy pokazac jakie jestesmy wspanialomyslne, kochajace. Mozemy sobie na to pozwolic, to poprawia nasza pozycje. Ale cieszyc sie sukcesem innej kobiety. A jezeli jest wiekszy "od naszego wlasnego". No to nalezy troche popracowac nad swoja pozycja. Mezczyzna juz od wielu lat przyzwyczail sie do uszanowania hierarchi. Kobiety historycznie od krotkiego czasu moga o sobie decydowac. I to tylko procentualnie na malej powierzchni kuli ziemskiej. Moze to nastepny krok emancypacji-razem jestesmy silne. Potrwa jeszcze sto lat. Ale sie nam uda. Czego sobie bardzo zycze, bo mam dosyc damskiego syczenia;-)
__________________ lisek |
| Odpowiedz na ten komentarz |
| Halszka Naperville USA |
![]() |
wysłano: 7:43,27 listopad 2009
:-)) Z ust mi to damskie syczenie wyjęłaś:-)) Tak, może masz rację, ta walka o nasze równouprawnienie to walka kobiet z kobietami. Bo kobieta nigdy nie chce głosować na kobietę. Ale może jednak, skoro na świecie sa takie kobiety jak Ty lisku, na pewno kiedyś w końcu i kobiety będą umiały trzymać się razem i cieszyć się z sukcesów innych kobiet... Pozdrawiam serdecznie:-)
|
| Odpowiedz na ten komentarz |
| szeptymilosci Kraków Polska |
wysłano: 22:40,24 listopad 2009
myśl,że tę notkę doskonale uzupełniają słowa pewnej piosenki zespołu "Iry". W piosence "Ikar" wokalista śpiewa: "
"Głodny tłum modlił się bym spadł, każdy z nich chciał ściągnąć mnie w dół..." Bo tak to niestety czasem z nami ludźmi jest, że nie umiemy cieszyć się szczerym sercem ze szczęścia innych, tylko zawsze pragniemy żeby to innym było gorzej... |
| Odpowiedz na ten komentarz |
| Halszka Naperville USA |
![]() |
wysłano: 7:44,27 listopad 2009
No cóż, prawdziwe są te słowa... Tłum nie lubi tych, którzy próbują wspiąć się ponad... Przykre to bardzo...
|
| Odpowiedz na ten komentarz |
| Małgorzata Warszawa Polska |
wysłano: 23:5,25 listopad 2009
Piszesz o czymś, czego ja nie rozumiem, Misiu. Albo jestem na tyle naiwna, że tego nie zauważam, albo po prostu mnie nic takiego w życiu nie spotkało. Spadłam z bardzo wysokiego konia i jeżeli ktokolwiek mi teraz pomaga, to własnie moje koleżanki.
|
| Odpowiedz na ten komentarz |
| Halszka Naperville USA |
![]() |
wysłano: 7:48,27 listopad 2009
Cieszę się, że tego nie zaznałaś i obyś nigdy nie zrozumiała o czym piszę... Ja także mam wokół przyjaciółki, kobiety, które były ze mną wtedy kiedy spadłam bardzo bardzo się tłukąc i potem, kiedy odbiłam się od dna... kiedy mi się poszczęściło, kiedy... Ale ja nie o tym... Widziałam, czułam, rozglądałam się i to są wnioski. Trudniej kobietom zaakceptować szczęście innej, łatwiej w nieszczęściu pomóc... Kobieta na kobietę nie chce głosować, w jakichkolwiek wyborach politycznych i nie tylko... Kobieta nie wspiera kobiety, kobieta syczy do drugiej kobiety... Generalizuje, wiem, to nie tak, ze zawsze tak jest, ze wszystkie takie jesteśmy. Niestety, wciąż przeważają te syczące...
|
| Odpowiedz na ten komentarz |
| Norma Warszawa Polska |
![]() |
wysłano: 16:3,28 listopad 2009
Wiesz Halszko, po wcale niekrótkim przemyśleniu, dochodzę do wniosku, że jest sporo racji w tym co napisałaś. Każda z nas ma w swoim bliskim otoczeniu inne kobiety, które z mnie lub bardziej udawaną neutralnością lub wręcz życzliwością od czasu do czasu komentują nasze życie, tak długo jak to one mają pod górę. Gdy sytuacja się nagle odwróci na ich korzyść, nie potrafią ukryć satysfakcji i gdyby tylko mogły, chętnie podstawiły by nam nogę byśmy już nigdy nie mogły wejść ponownie na drogę na szczyt. To są kobiety, które chciały kiedyś przyjaźnić się z nami ale nie udało im się zdobyć naszego zaufania.
|
|
| Odpowiedz na ten komentarz |
| Halszka Naperville USA |
![]() |
wysłano: 19:32,28 listopad 2009
Tak, takie kobiety są wokoło. Wciąż nie umiem zrozumieć tej bezinteresownej zawiści...
|
||
| Odpowiedz na ten komentarz |
| Maja Lublin Polska |
![]() |
wysłano: 12:35,29 listopad 2009
Zawiść to podła cecha , a już szczególnie , kiedy dotyczy dóbr materialnych . Nie znam tego uczucia i nie potrafię go zaakceptować .Ściskam mocno.
__________________ Maja |
|
| Odpowiedz na ten komentarz |
| Halszka Naperville USA |
![]() |
wysłano: 5:24,2 grudzień 2009
Ja także, pewno dlatego tak dobrze się rozumiemy:-))
|
||
| Odpowiedz na ten komentarz |
| kacoer cieszyn polska |
wysłano: 12:5,26 listopad 2009
Może faceci bardziej lubią gry zespołowe a kobiety to indywidualistki.
A może to pozostałość po ewolucji, kiedy rannym głodnym, biednym to jednak kobiety sie zajmowały, ale kiedy wyzdrowiał, najadł się musiał dołączyć do reszty i pracować, kiedy stał sie bogatym był nieosiągalnym. Zawiść to w ogóle ciekawe zjawisko, stawiamy sobie tamę, której nie przekraczamy bo się np. boimy ale krytykujemy przy tym każdego odważnego. |
| Odpowiedz na ten komentarz |
| Halszka Naperville USA |
![]() |
wysłano: 7:52,27 listopad 2009
Masz bardzo dużo racji mój ulubiony Kacprze. Krytykujemy kiedy ktoś przekroczy granicę, którą sami chętnie byśmy przekroczyli, tylko się boimy... To bardzo mądre spostrzeżenie. A kobiety, no cóż, jak pisał Lisek, wciąż syczą do siebie, nie głosują na siebie, nie wspierają siebie... Ciekawe zjawisko i wiesz, coraz częściej myślę, że to naprawdę ogrom lat ewolucji i wciąż jeszcze kobiety w tym względzie są za mężczyznami... No widzisz do czego doszło? Kobieta pisze źle o kobietach:-))))
|
| Odpowiedz na ten komentarz |
| kacoer cieszyn polska |
![]() |
wysłano: 23:3,27 listopad 2009
No cóż nie pocieszę Cię Moja ulubiona Misiu, bo w wielu zespołach pracowałem i jeśli kobieta nie wykazała, że wyraźnie przewyższa mężczyzn np. wykształceniem to zawsze na kierownika grupy wybierano mężczyznę. I nie ważna tu była proporcja nawet gdy tylko jeden w grupie pracował wysuwały właśnie jego.
A zawiść i zazdrość, bo tu przeczytałem dla mnie różni sie tym, że zazdrość jest budująca. Zazdroszczę- i staram sie dorównać. Zawiść - jest bezinteresowna "pies ogrodnika" |
|
| Odpowiedz na ten komentarz |
| Halszka Naperville USA |
![]() |
wysłano: 19:30,28 listopad 2009
Tak, to niestety też obserwuję, dlatego nie umiem tego zrozumieć... Zawiść to właśnie taki pies ogrodnika. O tym piszę, tego nie mogę znieść u kobiet. Dlatego będąc kobietą piszę źle o kobietach...
|
||
| Odpowiedz na ten komentarz |
| Cammeleon Bajkowa kraina Polska |
wysłano: 19:53,26 listopad 2009
Żeby sobie polatać, to trzeba mieć stalowe skrzydła. Niestety, trudno o szczerą bezinteresowną kobiecą przyjaźn, wole poruszać się pośród ludzi bez podziału na płcie. Z drugiej strony potwierdzam, w babincu trudno sie pracuje. kobiety bardziej drobiazgowe i gadatliwe, a to sluzy niepotrzebnym plotkom
|
| Odpowiedz na ten komentarz |
| Halszka Naperville USA |
![]() |
wysłano: 7:53,27 listopad 2009
No właśnie:-)) Wciąż coś z tymi kobietami jest nie tak... Tutaj nie chodzi o dzielenie na płeć męską i żeńską. Ale coś jest nie tak z tymi kobietami skoro głosować kobiety na kobietę nie chcą:-))
|
| Odpowiedz na ten komentarz |
| Julia w kolorach jesiennych lisci USA |
wysłano: 9:35,27 listopad 2009
Pisalam o zawisci, mowilam o zawisci. Zawisc- to jest zazdrosc chora, wzmocniona, zla. Zazdrosc mozna w sobie - opanowac, wycwiczyc, kontrolowac. Mozna - bo jest odczuciem typowo ludzkim, takim, ktore "ukluje" , ale nie niszczy nikogo. Przynajmniej nie powinno. Zawisc natomiast jest choroba duszy. Wkreca sie srubokretami slow, ktore moga zamienic sie w czyny. Czlowiek zawistny ma zacisniete usta, ktore rozluznia tylko wtedy, aby wypowiedziec zle slowo. A pozniej znow milczy, patrzac jak inni cierpia. Zawisc i glupota ida w parze. Jak najlepsi przyjaciele. I takich glupich i zawistnych nalezy sie wystrzegac. Isc wlasna droga- byle od nich najdalej. Pozdrawiam w kolorowy "Czarny Piatek " ( troche glupia nazwa dnia dzisiejszego).
|
| Odpowiedz na ten komentarz |
| Halszka Naperville USA |
![]() |
wysłano: 19:34,28 listopad 2009
O tak, głupia ta nazwa:-)) Ale piątek za to był jak wiem całkiem miły:-)) Dla mnie spokojny i spędzony w czterech ścianach. Jak zwykle bardzo mądrze dopełniłaś moją notkę. Nic dodać, nic ująć... Sama prawda. Dziękuję i gorąco pozdrawiam:-)
|
| Odpowiedz na ten komentarz |
| nicolis gorzów polska |
wysłano: 20:17,27 listopad 2009
no, w końcu przeszłam przez ta procedurę rejestracji:)
Cieszę sie że nowy blog prosperuje:) jest tu troche inaczej, ale jednoczesnie bardzo podobnie :) w końcu to cały czas wspaniały styl Misi:) Pozdrowionka:) |
| Odpowiedz na ten komentarz |
| Halszka Naperville USA |
![]() |
wysłano: 19:35,28 listopad 2009
Cieszę się, że jesteś:-)) My nigdy nie zmieniamy się całkowicie. To, co w nas najważniejsze, zawsze pozostaje takie samo...
|
| Odpowiedz na ten komentarz |
| nicolis gorzów polska |
![]() |
wysłano: 22:32,28 listopad 2009
racja Kochana racja:)
|
|
| Odpowiedz na ten komentarz |
| Halszka Naperville USA |
![]() |
wysłano: 4:20,1 grudzień 2009
:-))
|
||
| Odpowiedz na ten komentarz |
| aylaa lubin polska |
wysłano: 23:58,27 listopad 2009
Masz rację, wszystkie o tym wiemy, ale postępujemy wciąż tak samo... to po prostu jest w nas w genach.. nie potrafię byc tak do końca przyjaciółką... zwłaszcza, że jestem nieufna.. staram się, ale widzę jak jest.. nie jestem zawistna ani zazdrosna jesli ktoś sobie zasłużył na sukces.. jeśli jednak chciałby ten ktoś jechac na moich plecach, to już zasługuje na zemstę.. niestety musze przyznac bywam taką.. *^*
|
| Odpowiedz na ten komentarz |
| Halszka Naperville USA |
![]() |
wysłano: 19:36,28 listopad 2009
Każdy człowiek ma w sobie ciemną stronę, kwestia jest tylko jedna, czy potrafi unieść się ponad zawiścią, czyli bezinteresownym krzywdzeniem innych...
|
| Odpowiedz na ten komentarz |